سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعهد «قاطع» فرماندهان آمریکایی به دفاع از کره جنوبی در مقابل تهدیدات کره شمالی

فرماندهان نیروی دریایی آمریکا روز شنبه بر تعهد «قاطع» واشنگتن به دفاع از کره جنوبی در مقابل تهدیدات کره شمالی تاکید کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از آسوشیتدپرس، فرماندهان نیروی دریایی آمریکا روز شنبه بر تعهد «قاطع» واشنگتن به دفاع از کره جنوبی در مقابل تهدیدات کره شمالی تاکید کردند. این سخنان همزمان با پهلو گرفتن ناو هواپیمابر اتمی یو اس اس رونالد ریگان در بندر بوسان کره جنوبی بعد از رزمایش دریایی مشترک دو کشور ایراد شد.

دریادار براد کوپر، فرمانده نیروهای دریایی آمریکا در کره در عرشه ناو رونالد ریگان گفت رزمایشی که انجام شد توانایی دو طرف را تقویت کرد.

در این رزمایش پنج روزه که جمعه خاتمه یافت جت های جنگنده ، بالگردها و 40 ناو و زیردریایی از کشورهای آمریکا و کره جنوبی شرکت داشتند. آمریکا همچنین در یک نمایش قدرت چندین هواپیمای جنگی پیشرفته خود از جمله چهار فروند جنگنده اف-22 و اف -35 و دو فروند بمب افکن دورپرواز بی -1 بی را برای شرکت در یک نمایشگاه هوایی در سئول که روز سه شنبه شروع شد به کره جنوبی اعزام کرده است.

 

انتهای پیام/

 

اعلام حمایت آمریکا از کره جنوبی

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۴۸ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
مردم کره از یک قوم و نژاد هستند اونچه باعث اختلافشان شده وجود آمریکاست که به ی کره صلاح میفروشد و کره ی دیگر راتهدید میکند