سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران چابهار:

طرح مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی در فنی و حرفه‌ای چابهار اجرایی شد

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران چابهار از فعالیت کارآموزان این مرکز در رشته موتور‌های دیزلی دریایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  اولیایی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای  اظهار کرد: در طرح مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی، به کارآموزان، آموزش‌های مرتبط شغلی ارائه می‌شود و این موضوع باعث ایجاد اشتغال پایدار خواهد شدو نیز یجاد انگیزه کارآفرینی و کسب و کار در مهارت‌آموختگان، ارتقاء اخلاق و صلاحیت حرفه‌ای و افزایش قابلیت جذب و اشتغال آن‌ها از جمله اهداف کارآموزی در محیط واقعی کار است.

اولیایی افزود: مهم‌ترین رسالت فنی و حرفه‌ای، بر اساس قانون، مهارت‌آموزی برای افراد فاقد مهارت و افراد شاغلی است که درصدد ارتقاء مهارت هستند در همین راستا کار آموزان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای چابهار در رشته موتور‌های دیزلی دریایی با حظور مربی مربوطه در یکی از تعمیر گاه‌های واقع در سطح شهر حاضر شده و از نزدیک با نحو تعمیرات در بازار آشنا شدند.

وی تصریح کرد: در بحث اشتغال که مهم‌ترین نیاز جوانان است عناصر زیادی کنار هم قرار میگیرند تا یک شغل ایجاد شود که یکی از آن‌ها کارآموزی در محیط واقعی کار است.

وی گفت: این نوع کارآموزی کیفیت آموزش‌ها را بالاتر برده و بر ایجاد انگیزه و اشتیاق کارآموزان می‌افزاید چرا که افراد با صاحبان مشاغل آشنا شده و از درآمد زایی و رضایت شغلی آن‌ها اطلاعات لازمه را کسب می‌نمایند.

انتهای پیام/ع

مهارت‌آموزی در محیط کار فنی و حرفه‌ای چابهار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.