سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان عمومی منوجان؛

کشف دو محموله مواد مخدر در محور منوجان به هرمزگان

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان منوجان از کشف 357کیلوگرم مواد مخدر طی دو عملیات جداگانه در این شهرستان خبر داد وافزود:در این رابطه 2متهم دستگیر و دو دستگاه خودرو توقیف شده است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان   بنا به اعلام دادگستری کرمان، امید رضائی  گفت:قاچاقچیان قصد انتقال مواد مخدر را استان سیستان وبلوچستان به استان هرمزگان را داشتند که با هوشیاری ماموران اطلاعاتی و انتظامی و حضور به موقع دستگاه قضائی موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند .

وی افزود:در اولین عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان ،پس از اخذ مجوز قضائی موفق به شناسايي وکشف 24 بسته موادمخدر ازنوع ترياك به ميزان 237 كيلوگرم از داخل یک خودروی پراید شدند.

این مقام قضائی اظهار کرد:در عملیات دوم ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان منوجان در محور مواصلاتی منوجان به هرمزگان پس از بازرسی یک خودرو وانت موفق به کشف مقدار یکصدوبیست کیلوگرم موادمخدرازنوع تریاک که درپشت صندلی خودرو که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود می شوند .

وی تصریح کرد: ازآنجایی که هدف دستگاه قضایی برخورد باسوداگران موادمخدر می باشد لذا دستگاه قضایی این شهرستان به این امرتوجه داشته و در دستور کار جدی دادسرای عمومی وانقلاب این شهرستان می باشد و دستگاه قضائی اجازه نخواهد داد این افراد نظم وامنیت جامعه را به مخاطره بیاندازند.

انتهای پیام/ح

کشف محموله مواد از خودروی پراید درمنوجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.