سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان پذیرای 10 هزار زائر خارجی اربعین

گیلان برای میزبانی از بیش از 10 هزار زائر خارجی اربعین حسینی آماده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سردار محمد رضا اسحاقی فرمانده انتظامی گیلان از آمادگی کامل پلیس و دیگر دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی برای برقراری نظم و امنیت در مسیرتردد زائران خارجی اربعین حسینی خبرداد.

 وی گفت : گیلان برای میزبانی از بیش از 10 هزار زائر خارجی اربعین حسینی آمادگی کامل دارد.

 فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه این زائران از مرز زمینی آستارا برای زیارت عتبات عالیات وارد کشور می شوند افزود: پارسال نیز 6 هزار و 150 زائر خارجی اربعین حسینی و عتبات عالیات از کشورهای جمهوری آذربایجان، روسیه و گرجستان با گذر از شهرستان مرزی آستارای در همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند.

سردار محمد رضا اسحاقی در ادامه از آمادگی کامل پلیس و دیگر دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی برای برقراری نظم و امنیت در مسیرتردد زائران خبرداد و گفت: علاوه بر پلیس ، سپاه پاسداران و اداره کل اطلاعات گیلان نیز برای تامین امنیت زائران خارجی اربعین حسینی آماده اند.

وی از کاهش 8 درصدی سرقت و در نیمه نخست امسال در گیلان خبر داد و گفت: در همین مدت کشفیات مواد مخدر در گیلان ۴۵ درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی گیلان همچنین با بیان اینکه ۶۰ درصد تلفات تصادفات جاده ای گیلان را موتور سواران و عابران پیاده تشکیل می دهند تصریح کرد: تعداد تلفات حوادث رانندگی در گیلان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۸ نفر افزایش داشته است.

 

10 هزار زائر خارجی اربعین میهمان گیلانی ها  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.