سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانی ها نایب قهرمان مسابقات کاراته کارگران کشور

کاراته کاهای کرمانی در مسابقات کاراته کارگران کشور که به میزبانی سیرجان برگزارشد، برسکوی دوم ایستادند و عنوان نایب قهرمانی رقابت ها را از آن خود کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدى محمدى، دبیر هیئت کاراته استان کرمان گفت: در مسابقات کاراته کارگران کشور که به میزبانی سیرجان برگزارشد،110 کاراته کا در قالب 13 تیم از 12 استان کشور حضور داشتند.

وی افزود: در پایان، در مجموع مدال ها، تیم  تهران با کسب 5 طلا قهرمان شد، تیم کرمان، با کسب 3 طلا, 3 نقره و یک برنز بر سکوی دوم ایستاد و تیم لرستان نیز با یک طلا و 2 برنز به مقام سومی دست یافت.

محمدی تصریح کرد: تیم کرمان با ترکیب محمد سالاری، امیر حسین خانی، امین رضایی، مجتبی کامیاب، محمد نجفیان و امیرآقاخانی و ایمان خراسانی به مربیگری محمد احسانی و سرپرستی منصور انجم شعاع  در این رقابت ها حضور داشت.

وی یادآور شد: در این رقابت ها، سیروس خالقی در کاتای انفرادی مقام اول، سعیدکاظمی، حسین زرین نعل و حسام زرین نعل در کاتای تیمی مقام اول، محمدامیر آقاخانی -55، مقام دوم، مجتبی کامیاب -75مقام اول، محمد سالاری -84 مقام دوم و امین رضایی در +84 مقام سوم، را کسب کردند.

مسابقات کاراته کارگران کشور ۲۷ و ۲۸ مهر جاری به میزبانی شرکت جهاد نصرسیرجان برگزار شد.

انتهای پیام/ب

برگزاری مسابقات کاراته کارگران کشور در سیرجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.