سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه خاش:

ملت ایران در مقابل زورگویی‌های ترامپ می‌ایستد

امام جمعه شهرستان خاش گفت: ملت بزرگ ایران در مقابل تندروی‌ها و حرکات گستاخانه ترامپ، جنایتکاران آمریکایی و غاصبان صهیونیستی با قدرت و قوت می‌ایستد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان خاش در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خاش اظهار داشت: تهدید‌ها و سخنان سخیف و گستاخانه ترامپ از ارزش‌های والای ملت بزرگ ایران نمی‌کاهد.

وی افزود: تروریست خواندن سپاه و ملت ایران و تفسیر ع. ر. ب.‌ی خلیج فارس از شیطنت‌های ترامپ است.

دهقان  با گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش بر اهمیت حفظ سلامتی و توسعه فعالیت‌های ورزشی در جامعه تاکید کرد.

امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت خاش نیز در خطبه‌های این هفته با محکوم کردن سخنان تهدید آمیز و خارج از ادب و منطق ترامپ گفت: قریب به چهل سال است که سران آمریکایی و غربی سخت‌ترین فشار‌ها و تحریم‌ها را علیه ایران و ملت سربلند کشورمان وضع کرده اند.

مولوی محمدعلی شهنوازی اظهار داشت: ملت ایران از سخنان سخیف مستکبران عالم هراسی ندارد.

وی اهمیت دادن به مبحث ورزش و سلامتی را از نیاز‌های مهم برای جامعه بشری عنوان کرد.

امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش نیز در خطبه‌های این هفته با اشاره به اینکه برجام یک پیمان و میثاق بین المللی است گفت: حرف‌های ترامپ رئیس جمهور آمریکا در خصوص پاره کردن برجام ناشی از جهالت و نا آگاهی وی از سیاست و حکومت داری است.

مولوی محمدعثمان قلندرزهی با بیان اینکه کشتن انسان‌ها فقط در مبحث قتل فرد بیگناه و بر حسب قوانین اسلامی جواز شرعی دارد اظهار داشت: در دیگر مباحث قتل و اعدام یک فرد مسلمان و یک انسان درست نیست.

وی همچنین بر ضرورت مشارکت در امور مساجد، حفظ اموال عمومی و حفاظت از فضای سبز شهری تاکید کرد.

**تمسخر و توهین به افراد از بدترین گناهان است

امام جمعه مسجد جامع حنفاء اهل سنت خاش نیز در خطبه‌های این هفته گفت: توهین و تمسخر از جمله گناهانی است که سبب تنفر، اختلاف و درگیری در میان مردم می‌شود.

مولوی عبدالستار حسین زهی اظهار داشت: افرادی مرتکب این گناه می‌شوند که در دوران کودکی آموزه‌های اسلامی را فرا نگرفته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش نیز با محکوم کردن سخنان و توهین‌های اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت: از توهین دشمنان اسلام هیچ هراسی نداریم، زیرا خداوند در قرآن مجید مسلمانان را از یهود و نصاری بر حذر داشته است.

سرهنگ پاسدار حسن فضلی اظهار داشت: از توهین دشمنان اسلام و تحریم‌های آنان ما ضعیف و سست نمی‌شویم.

انتهای پیام /ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.