سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شجاعیان: هدیه خوبى را به هواداران دادیم

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت::خیلی خوشحالم قبل از یک بازی تاریخى هدیه اى را به هوادادان بدهیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، داریوش شجاعیان پس از پایان بازی گفت: بازی خوبى بود و ما از اول به حریف فشار آوردیم و به نتیجه رسیدیم و به آن چیزى که مستحق بودیم دست پیدا کردیم. خیلی خوشحالم قبل از یک بازی تاریخى هدیه اى را به هوادادان بدهیم.

او ادامه داد: مطمئنا هواداران تیم ما استحقاق خیلى بیشترى دارند تا امتیاز هاى بسیارى را کسب کنیم و به همین دلیل تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم خودمان را به بالاى جدول برسانیم. از هواداران مى خواهم صبور باشند و بتوانیم جواب حمایت هایشان را مى دهیم.

شجاعیان درباره کار با شفر گفت: کار با شفر خوب است و همانطور که مشخص است بازى خوبى داشتیم و موقعیت هایمان هم بیشتر بود. روز به روز بهتر می‌شویم و جلو مى رویم. تمام تاتیک هاى سرمربى را در زمین اجرا کنیم و بازى تماشاگر پسند داشته باشیم.

او درباره حضور مهدی قائدی در دربی گفت: درباره اینکه مهدی در دربی و تیم باشد یا خیر تصمیمی است که توسط سرمربی تیم و مدیران باشگاه گرفته می‌شود. اما به هرحال یک اشتباهی بوده که از او سر زده دیگر این مساله تکرار نمى شود. امیدوارم او برگردد و در بازى بعدى به ما کمک کند.

هافبک استقلال در پایان درباره دربی بیان کرد: اکنون این بازی را بردیم و درباره دربی بعدا صحبت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اظهارات شجاعیان بعد از بازی با نساجی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مراد
۰۸:۰۰ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
واقعا از داور باید تشکر کرد که یار دوازدهم تا بیست و چهارم استقلال بود.