سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار پورجمشیدیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حضور مستشاری ایران در سوریه غیرقابل انکار است

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: یگان‌های نیروی زمینی سپاه در بهترین شرایط آمادگی به سر می‌‌برند.

سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران در حاشیه یادواره شهدای اطلاعات قرارگاه صاحب الزمان نیروی زمینی سپاه در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آمادگی نیروهای زمینی سپاه در برابر تهدیدات دشمنان، اظهار کرد: بعد از دوران دفاع مقدس همواره نیروی زمینی سپاه در مرزهای کشور در حال انجام مأموریت بوده است.

سردار پورجمشیدیان ادامه داد: شرایط یگان‌های نیروی زمینی سپاه نسبت به قبل بهتر شده و یگان‌های تکاور، واکنش سریع و پشتیبانی رزم ما همواره در آمادگی کامل به سر برده و از لحاظ تجهیزاتی آموزش و بالا بردن کیفیت نیروها در بهترین وضعیت به سر می‌برند و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

وی درباره نقش نیروی زمینی سپاه در آزادسازی المیادین بیان داشت: حضور مستشاری نیروهای ما در جبهه‌های مقاومت از ابتدا در عراق و سوریه بوده و در کنار ارتش عراق و سوریه و نیروهای مردمی عراق و سوریه هستند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه اظهار کرد: به طور قطع هر پیروزی‌ای که جبهه مقاومت اسلامی به وجود آمده نقش نیروهای مستشاری ما غیرقابل انکار است.

سردار پورجمشیدیان درباره دخالت‌های نظامی رژیم صهیونیستی در سوریه گفت:‌ رژیم صهیونیستی هر نقطه‌ای که موفقیت به دست می‌آید؛ برای خودشان احساس خطر کرده و این پیروزی‌ها نگرانی آنها تشدید می‌کند.

وی افزود: روحیه مقاومت، ایثار، فداکاری، مقابله با دشمنان اسلامی و صهیونیسم بین الملل و عوامل آنها در مردم منطقه به وجود آمده و بمباران‌های رژیم صهیونیستی تأثیری در این روحیات نخواهد داشت.

انتهای پیام/

یگان‌های نیروی زمینی سپاه در بهترین شرایط آمادگی به سر می‌‌برند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.