سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان:

با یک جلسه تمرین در دربی برنده شدیم

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: تیم سپاهان با یک جلسه تمرین در دربی به میدان رفت اما به وضعیت این تیم خوش‌بین هستم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سمیه شهبازی عصر امروز پس از پایان دربی اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای این بازی نگرانی‌هایی داشتیم زیرا بازیکنان ما از لحاظ بدنی آماده نیستند و درواقع ازنظر تاکتیکی یک جلسه کنار هم بودیم.

وی افزود: به  نسبت آینده‌سازان فصل قبل، پنج، شش بازیکن تغییر کرده‌ایم که شیوا کاظمی و مهسا محمدیان از همیاری ارومیه، زهرا خندان از آذرخش و افسانه اقبال از بم به تیم ما اضافه‌ شده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان تصریح کرد: در پست هافبک دفاعی احساس ضعف می‌کردیم و در این بازی، یکی از بازیکنان چشمه‌هایی نشان داد که امیدوار شدم.

وی در پاسخ به این سؤال که دروازه‌بان سپاهان از دفاع مطمئن نیست و خروج‌های زیادی دارد، تأکید کرد: این موضوع به خاطر نبود هماهنگی است و بازی به بازی بهتر می‌شویم.

شهبازی با بیان اینکه بازی بعد با پارس جنوبی جم بازی داریم، یادآور شد: وضعیت سپاهان در شروع خوب بود و حتما دلیلی دارد که همه ملی‌پوشان با سپاهان قرارداد بستند و از این تیم رضایت دارند.

 

انتهای پیام/م

 

دیدار تیمهای فوتبال بانوان سپاهان و ذوب آهن اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.