سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت وام اشتغال ۹۶ میلیونی به ۷۳ مددجوی آملی

وام اشتغال میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی به ۷۳ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حسن قربانی، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی کمیته امداد توانمند سازی مددجویان تحت حمایت است، گفت: وام اشتغال به ۷۳ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در این شهرستان به ارزش یک میلیارد ۹۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در ۶ ماه نخست سال جاری پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه پرداخت وام اشتغال به مددجویان در ۶ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۳ درصد رشد داشته است، افزود:وام اشتغال در بخش‌های دامداری، خدماتی، صنعتی و کشاورزی به مددجویان پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل گفت: از مجموع وام‌های پرداختی ۷۶۴ میلیون تومان آن از اعتبارات بانکی و ۳۳۲ میلیون تومان آن از طریق اعتبارات امدادی به مددجویان پرداخت شد.

قربانی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای برای ۹۸ نفر از مددجویان تحت حمایت افزود: این آموزش‌ها با هدف ارتقا دانش علمی و فنی مددجویان ارائه شده است.

وی گفت: آموزش‌های فنی وحرفه‌ای دربخش‌های کشاورزی، دامپروری، شیلات، صنایع دستی، فعالیت‌های صنعتی و معدنی وخدماتی به مددجویان ارائه شده است.

قربانی افزود: در آمل ۹ هزار و ۹۰۸ نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و ازخدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/آ

ایجاد اشتغال برای ۷۳ مددجوی آملی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.