سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی؛

سپاه برای همه ملت وسند عزت ماست

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در نمازجمعه اراک گفت: سپاه برای همه ملت وسند عزت ماست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه سخنان نابخردانه ترامپ در مورد سپاه را محکوم می‌کنیم گفت: سپاه برای همه ملت وسند عزت ماست.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه وحدت کلمه از واجبات است و ضرورت دارد که از تفرقه دوری کنیم افزود: ما باید به قوا و نیروی‌های داخلی متکی باشیم و با استفاده از توان داخلی و نیرو‌های مومن توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

امام جمعه اراک اضافه کرد: پیمان شکنی در خصوص برجام نشان داد که آمریکایی‌ها هیچوقت قابل اعتماد نیستند و در این ماجرا دشمنان کشور ما رسوا شدند.

وی با بیان اینکه دولت مردان باید در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی فعال‌تر باشند بر استحکام پایه‌های فرهنگی خانواده و گسترش عدالت در جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: انتصابات جدید در استانداری و شهرداری اراک را به فال نیک میگیریم و انشاءالله بتوانند قدم‌های موثری در راستای ایجاد اشتغال مبارزه با فساد ارتقای فرهنگی و اجتماعی جامعه ورفع مشکلات بردارند.

وی با اشاره به ماه صفر و اربعین حسینی بیان کرد: باید برای اربعین آماده باشیم و آرزوی همه ما زیارت و شفاعت امام حسین علیه السلام است و ما وام دار خون حسینیم وهر کس می‌تواند برای رفتن به کربلا اقدام کند.


انتهای پیام / ج

سخنان آیت الله دری درآخرین نمازجمعه مهرماه اراک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.