سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول امور مناطق فوریت های پزشکی آران و بیدگل

نجان جان جوان آران و بیدگلی پس از سقوطی هفت متری از مرگ

جوان 35 ساله ای به علت بی احتیاطی و عبور از بند غیرایمن در منطقه نوار بند ریگ شهرستان آران وبیدگل از ارتفاع هفت متری سقوط کرد که با تلاش نیروهای این مجموعه و هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسئول امور مناطق فوریت های پزشکی آران و بیدگل  بیان کرد: ساعت 9 صبح امروز یک جوان بندباز هنگام عبور از طناب غیرایمنی که بین 2 تپه شنی در ارتفاع هفت متری بسته شده بود، سقوط کرد که با حضور به موقع پنج نفر از نیروهای امدادی و فوریت های پزشکی کمک رسانی شد.

علی قربانیان افزود: این جوان دچار شکستگی پاها، مهره های کمر و آسیب نخاع شده بود که پس از ارایه کمک های لازم در محل با آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شد و علت این حادثه رعایت نکردن نکات ایمنی، بی احتیاطی و نداشتن مهارت لازم بود.
منطقه نوار بند ریگ از توابع آران و بیدگل به دلیل برخورداری از تپه های شنی به مکان مناسبی برای چتر بازی و بندبازی تبدیل شده است.

وی همچنین در ادامه گفت: یک دستگاه آمبولانس فوریت های پزشکی امروز در منطقه مرنجاب استقرار یافته و تا کنون گزارشی از وقوع حادثه در کویر مرنجاب دریافت نشده است.

 

انتهای پیام/م

 

سقوط جوان آران و بیدگی از ارتفاع هفت متری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.