سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم چوگان ایران با 10 هندکیپ حریف آرژانتین نشد

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش یک دیدار تدارکاتی برای تیم چوگان کشورمان در باشگاه ذوالجناح ارتش یرگزار شد و تیم چوگان ایران با 10 هندیکپ حریف آرژانتین نشد .

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش یک دیدار تدارکاتی برای تیم چوگان کشورمان در باشگاه ذوالجناح ارتش یرگزار شد و تیم چوگان ایران با 10 هندیکپ حریف آرژانتین نشد .
رقابت های چوگان منتخب تیم آرژانتین و منتخب تیم ملی ایران که به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش و بالا بردن سطح بازیکنان تیم ملی با برتری تیم منتخب چوگان آرژانتین با نتیجه ٨ بر ٥ به پایان رسید.

این رقابت ها برای اولین بار در این سطح هندیکاپ ( ١٠ تا ١٤ ) با حضور علاقمندان به چوگان در باشگاه ذوالجناح ارتش برگزار شد . قضاوت این رقابتها بر عهده چارلی وود ازکشور نیوزلند و بهادر بابایی بود ، در پایان جوایز و تقدیر نامه هایی از طرف فدراسیون چوگان توسط دکتر حمیرا اسدی سرپرست فدراسیون چوگان و سایر مقامات کشوری و لشگری به هر دو تیم شرکت کننده اهدا شد.

خاطر نشان می سازد : فدراسیون چوگان از عوامل پخش زنده شبکه ورزش سیما، شبکه خبر، واحد مرکزی خبر ،باشگاه خبرنگاران جوان ، کلیه خبرنگاران ،عکاسان و اصحاب رسانه که همواره رسالت خویش را در جهت معرفی این ورزش ملی و بومی تمام و کمال به کار برده اند قدردانی و تشکر می نماید.

 

 

انتهای پیام/

 

 

بازی تدارکاتی تیم های چوگان ایران و آرژانتین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.