سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس فدراسیون هندبال:

سه اردوی خارجی برپا می‌کنیم

رئیس فدراسیون هندبال گفت:برای حضور قدرتمند در آن‌ها افزون بر انجام اردو‌های آماده سازی داخلی، در سه کشور اردوی خارجی برگزار می‌کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا رحیمی روز پنجشنبه در حاشیه نشست وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون‌های ورزشی در همدان، با ابراز خرسندی از شرایط تیم ملی هندبال کشور افزود:رقابت‌های آسیایی و انتخابی جام جهانی این رشته در دی سال جاری برگزار می‌شود و هم اینک اغلب بازیکنان تیم ملی لژیونر هستند و منتظر هستیم تا بازی‌های آن‌ها در اروپا تعطیل شود تا بتوانیم اردویی ۴۵ روزه را برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ بازیکن مطرح شاغل در لیگ‌های اروپایی داریم، گفت: بهترین تیم تاریخ هندبال ایران را داریم و بازیکنان ما در بالاترین سطح باشگاهی اروپا بازی می‌کنند.

رحیمی بیان کرد: هدف اصلی ما حضور موفق در رقابت‌های قهرمانی آسیا و کسب سهمیه جام جهانی است.
وی در خصوص فعالیت بانوان نیز گفت: در بخش بانوان رقابت‌های باشگاهی را برگزار کرده ایم و در سطح ملی نیز منتظر رویداد‌های پیش رو هستیم تا تیمی قدرتمند وارد اردو کنیم.

وی با قدردانی از تلاش‌های وزیر ورزش و جوانان برای کاهش دغدغه‌های فعالان ورزش هندبال، اظهار کرد: عمده بدهی این فدراسیون که مبلغ آن نیز بسیار بالا بود پرداخت شده است، اما همچنان بدهی داریم.

 مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و رئیسان فدراسیون‌های ورزشی کشور در سفری یک روزه به همدان، چندین طرح ورزشی را افتتاح و نشست‌های تخصصی مختلفی در حوزه‌های مختلف ورزشی با متولیان این عرصه برگزار کردند.

وزیر ورزش در همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.