سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صالح: ترمیم ساختار دفاعی پیکان نخستین هدف ما است/ مقابل تراکتورسازی فرصت طلب بودیم

مربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: تراکتورسازی خوب بازی کرد اما پیکان فرصت طلب تر بود و به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مجید صالح درباره برتری پیکان مقابل تراکتورسازی در هفته دهم لیگ برتر بیان کرد: حفظ روند برتری سخت است. با توجه به اینکه در پنج بازی متوالی به پیروزی رسیدیم، حریفان با شرایط خاصی به مصاف پیکان می آیند. تراکتورسازی خیلی خوب بازی کرد اما پیکان فرصت طلب تر بود و از موقعیت هایش بهتر استفاده کرد.

او ادامه داد: امتیازهایی که در این هفته ها کسب می کنیم به سود پیکان است چراکه نتیجه گیری در نیم فصل دوم سخت می شود. از ۳ امتیاز بازی های خانگی مان استفاده می کنیم و اگر بتوانیم روندمان را حفظ کنیم در نیم فصل اول نتیجه خوبی می گیریم.

مربی پیکان درباره برنامه های کادر فنی این تیم در هفته های اخیر تصریح کرد: نخستین برنامه ما کاهش گل های خورده مان بوده است. در ۶ هفته اخیر تنها ۲ گل خورده ایم در حالی که در چهار بازی اول، پنج بار دروازه مان باز شد. تفاضل گل پیکان در هفته های اخیر مثبت شده است و ساختار دفاعی خود را ترمیم کرده ایم.

او در پایان خاطرنشان کرد: در ابتدا سعی می کنیم بازی را حفظ کنیم و پس از رسیدن به گل هم می توانیم جریان بازی را حفظ کنیم. از لحاظ بدنی و فنی بازیکنان مستعدی داریم که فعل خواستن را صرف کرده اند. فضای خوبی در پیکان ایجاد شده است و بازیکنانمان در این فضا مشغول یادگیری هستند.

انتهای پیام/

اظهارات مجید صالح درباره دیدار پیکان- تراکتورسازی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.