سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کمیته امداد شهرستان نطنز

۶۰ درصد مددجویان نطنزی سالمندند

مدیر کمیته امداد شهرستان نطنزگفت: ۶۰ درصد مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان نطنز سالمند هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا مومی اردستانی، بابیان این‌که زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های ایتام، سالمندان و ازکارافتادگان ازجمله افراد تحت حمایت این نهاد را شامل می‌شوند، گفت: ۶۰ درصد از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان نطنز با جمعیت بیش از یک هزار نفر را سالمندان بالای ۶۰ سال تشکیل می‌دهند.

مؤمنی اردستانی بابیان اینکه ۹۸ درصد سالمندان سرپرست خانوار هستند، افزود: کمیته امداد این شهرستان در جهت کمک به خانوارهای تحت حمایتی که دارای سالمند بیمار و زمین‌گیر هستند، ماهانه ۱۰۰ هزار تومان برای نگهداری در منزل پرداخت می‌کند.

وی پرداخت کمک‌معیشت، تأمین هزینه‌های مسکن، اعطای وام کارگشائی و تأمین هزینه‌های بهداشت و درمان را ازجمله خدمات این نهاد دانست و افزود: کمیته امداد چتر حمایت خود را برای نگهداری سالمندان در منزل گسترده است.

مدیر کمیته امداد نطنز در ادامه عنوان کرد: این نهاد خدمات مختلف بهداشتی و درمانی را در قالب هزینه نگهداری از بیماران نیازمند، هزینه لوازم پزشکی مصرفی و تجهیزات توان‌بخشی (تخت، واکر، تشک مواج، عصا، سمعک، عینک و دندان مصنوعی)، ارتقاء شاخص‌های بهداشتی، پرداخت فرانشیز و هزینه‌های بستری و سرپایی سالمندان را پرداخت می‌کند.

مؤمنی اردستانی در پایان با اشاره به اینکه افراد سالمند در دوران سالمندی نیاز مبرم به رسیدگی دارند، افزود: دیدار و عیادت از سالمندان بیمار و زمین‌گیر و تحویل سبد کالای غذایی، از دیگر خدمات ارائه‌شده به سالمندان تحت حمایت این نهاد است.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.