سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همراه باشهدا؛

زندگی نامه شهید سنبلی

گوشه ای از زندگی نامه شهید سنبلی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را دراینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛محمد باقرسنبلی دلاوری و ایثارگری را در دامان اسلام آموخت و عاشقی کفر ستیز بود، درسال 1344 در ارومیه تولد یافته و تا سوم راهنمایی درس خواند.

شهید خود را سرباز امام و یاور رزمندگان و بسیجی کوچک میخواند، شجاعانه در جبهه های حق علیه باطل دوشادوش مردان بزرگ سینه سپر می کرد تا از سرزمین اسلامی و مردم ستمدیده ایران دفاع کند .

در عملیات کربلای 5 در کنار جعفر صادق کاملی دلیر مرد دیگر اسلام در برابر تجاوزات دشمن بعثی ایستاد و جنگید تا لبیک گویان رهسپار دیار عشق شد و رخت پر افتخار شهادت بر تن کرد . شهادتش بسال 65 در شلمچه اتفاق افتاد و پیکر پاکش نیز مفقود گشت  جسد انها بعد از چند سال که منطقه ازاد شده بود توسط گروهکهای تفحص پیدا شد و در سال 78 دفن گردید.

فرازی از وصیت نامه شهیدمحمد باقرسنبلی


بنام خداوند بخشنده مهربان که انسانها را می میراند و زنده می کند و انسان را در این دنیای فانی به امتحان می کشاند . چه لذت بخش است مردن در راه خدا و هجرت کردن در راه خدا و حمله بردن بسوی دشمنان خدا ، اسلام را باید تا اخرین نفس یاری کرد تا تمامی دژهای فاسد دشمن درهم کوبیده شود .
خدایا وقتی بعضی از دوستانم را بیاد می اورم که چگونه شهید شدند و چقدر اسان انها را قبول کردی و از امتحان دنیای فانی چقدر اسان قبول شدند مرا هم قبول کن . انها را فقط شهادت نمیتوانست راضی کند من انقدر گناهکارم که حتی نمیتوانم پیام انهارا به برادرانم برسانم .

انتهای پیام/

بیوگرافی شهیدمحمد باقرسنبلی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.