سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید امنیت در گرو همکاری جمعی

تولید امنیت حاصل یک فعالیت جمعی است که با همکاری دهیاری‌ها و شورا‌های بخش روستایی شاهد افزایش امنیت و آرامش پایدار خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت در نشست تعاملی با دهیاران و شورا‌های محلات این شهرستان، به اهمیت تعامل دهیاری‌ها و شورای محلات برای برقراری نظم و امنیت در جامعه اشاره کرد و گفت: هیچ سازمانی بدون تعامل و همکاری مردم و دیگر سازمان‌ها، در اجرای ماموریت‌های خود نمی‌تواند به طور کامل موفق باشد و پلیس هم از این امر مستثنی نیست.

وی افزود: تعامل و همکاری مردم با پلیس در اجرای ماموریت‌ها و برخورد با مجرمان و متخلفان باعث اجرای هدفمند ماموریت‌ها و برقراری امنیتی پایدار و اجتماعی خواهد شد.

در پایان این نشست دهیاران و شورا‌های محلات هر یک از زحمات پلیس در بر قراری نظم و امنیت پایدار و مقبول همه آحاد مردم تقدیر کردند.

دهیاران روستا‌ها عنوان داشتند، نقش پلیس در همه ارکان زندگی و بین آحاد مردم جامعه مشهود است و دهیاری‌ها نیز برای تحقق آرمان‌ها از تمام توان و پتانسیل خود استفاده خواهند کرد تا امنیت نسبی برای عموم مردم ایجاد شود.

انتهای پیام/ع

تولید امنیت حاصل یک فعالیت جمعی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.