سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش نسبی دمای هوا در اردبیل

دمای هوای اردبیل طی روزهای آینده افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی دولتی‌مهر مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به آخرین وضعیت هوای استان، اظهار کرد: به دنبال نفوذ سامانه ناپایدار و سرد که منجر به بارش باران در نقاط مختلف استان اردبیل شد، از روز گذشته با افزایش نسبی دما و کاهش ناپایداری‌ها روبرو شدیم.

وی به افزایش دمای استان اردبیل در طی روزهای آینده اشاره کرد و افزود: به دنبال برقراری حاکمیت جوی پایدار، تا اواخر هفته جاری آسمان استان صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

دولتی‌مهر یادآور شد: افزایش چند درجه‌ای دما نسبت به روزهای گذشته از نکات قابل ذکر در این هفته خواهد بود و جو آرام و پایدار در استان طی چند روز آینده نیز تداوم خواهد داشت.

دولتی‌مهر به وضعیت هوای استان در رز پنجشنبه اشاره کرد و گفت: هوای صاف تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد پدیده غالب در طی روز پنجشنبه در نقاط مختلف استان اردبیل خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل به کمینه دمای شهرهای استان در روز گذشته پرداخت و گفت: ایستگاه هواشناسی فرودگاه اردبیل با ثبت دمای چهار درجه سلسیوس زیر صفر و شهرستان خلخال با دمای منفی 3 درجه سردترین شهرهای استان اردبیل گزارش شدند. 

 

انتهای پیام/ع

حاکم شدن جوی  آرام و پایدار در استان اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.