سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توجه دستگاه ها به خواسته های شورای شهر مینوشهر

شهردار مینوشهر گفت: از فرماندار خرمشهر به عنوان عالی ترین نماینده دولت در خواست می شود بر اعمال قانون ۱۰۴ شوراها نظارت کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ هاشم سیاحی شهردار مینوشهر شامگاه گذشته در جلسه شورای سلامت خرمشهر افزود: در ماده ۱۰۴ قانون آمده است که مقامات دولتی از جمله استانداران، فرماندارن و یا بخشداران در حدود اختیارات شورا ملزم به رعایت تصمیمات شورا هستند و موارد تخلف را به مافوق خود منعکس کنند .

وی از اجرایی نشدن کامل این ماده قانونی در مینوشهر خبر داد و گفت: اعضای شورا خواهان رفع مشکل مردم هستند با این حالی برخی مدیران به تماس ها و مراجعات اعضای شورای شهر مینوشهر توجه نمی کنند و از کنار برخی درخواست های شورا با بی توجهی گذر می کنند که از فرماندار خرمشهر انتظار می رود مشکلات اعضای شورا را منعکس کرده و این مسئله را رفع کند.

سیاحی، حذف اعتبارات خدماتی منطقه آزاد اروند را تصمیمی اشتباه خواند و افزود: از سال ۹۳ و آغاز خدمات سازمان منطقه آزاد در منطقه، بسیاری از اعتبارات شهرداری ها بلوکه شد و ارائه برخی خدمات مثل اتلاف سگ های ولگرد خارج از توان شهرداری است و انتظار می رود منطقه آزاد اروند به شهروندان خود خدمات ارائه کند.

وی افزود: شهرداری از سازمان منطقه آزاد انتظاراتی همچون پرداخت حقوق کارکنان را ندارد و حقوق کارکنان را خود تامین می کند بلکه انتظار می رود سازمان منطقه آزاد اروند در بحث خدمات همچون رفت و روب و فضای سبز کمک رسان شهرداری ها باشد.

شهردار مینوشهر با بیان اینکه سطوح بالای سازمان منطقه آزاد درک صحیحی از شرایط شهرداری ها دارند، مسبب مشکلات و برخی کارشکنی ها را لایه های زیرین این سازمان دانست.

انتهای پیام/د

خواسته های شورای شهر مینوشهر مورد توجه دستگاه ها باشد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.