سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آسفالت8500 مترمربع از  محلات ناحیه مفصل شهری ننله

مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری ننله از آسفالت 8 هزار و 500 مترمربع از کوچه های این ناحیه خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛محمد علی کلاه قوچی مدیر شهرداری ناحیه منفصل  شهری ننله با بیان اینکه سال گذشته با هدف بهسازی معابر و محلات ناحیه ننله بسیاری از این کوچه ها آسفالت و بهسازی شد، گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته عملیات بهسازی برخی دیگر از معابرو محلاتی که مشکل فاضلاب آن رفع شد در دستور کار این شهرداری برای آسفالت و بهسازی قرار گرفت.

وی از آسفالت 8 هزار و 500 مترمربع از کوچه های ناحیه منفصل شهری ننله خبر داد و گفت:  بهسازی این  محلات بیک هزار و 150 تن آسفالت انجام گرفت.

مدیر شهرداری ناحیه منفصل  شهری ننله بیان کرد: آسفالت  پنج کوچه از کوچه های زنبق  به متراژ 6 هزار متر مربع با 800 تن و 2 هزار و 500 مترمربع از کوچه های نرگس با 350 تن آسفالت از  جمله اقدامات این ناحیه در راستای بهسازی محلات است.

 کلاه قوچی افزود: با هدف ایجاد فضای مناسب برای بازی کودکان عملیات احداث فضای سبز به متراژ یک هزار و 300 متر مربع آغاز شده است.

مدیر شهرداری ناحیه منفصل  شهری ننله با بیان اینکه فعالیت عمرانی در نواحی منفصل به دلیل عدم احداث زیر ساخت لازم بسیار سخت و دشوار است گفت: تعامل و همکاری ساکنان نواحی می تواند در راستای رفع مشکلات این نواحی مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام/ د م

احداث فضای سبز به متراژ یک هزار و 300 متر مربع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.