سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ راه آهن بزودی در جیرفت به زمین می خورد

فرماندار شهرستان جیرفت از سفر وزیر راه به جیرفت خبر داد و گفت: ساخت پروژه راه آهن شهرستان جیرفت بزودی آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت به همراه برخی از مسئولین در دیدار با مردم باصفای روستای باغباغوئیه ضمن بازدید از وضعیت و بررسی مشکلات این روستا، گفت:روستای باغباغوئیه جایگاه ویژه ای در بحث شهدا و ایثارگری دارد چرا که این روستا ۲۴ شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است و امروز به برکت خون شهدا ما با قدرت جلوی زورگویی های استکبار جهانی ایستاده ایم .

امینی روش افزود : باید تلاش کنیم فرهنگ ایثار، شهادت و مدیریت جهادی در بین مردم نهادینه شود.

وی با بیان اینکه مردم روستا بیشترین حق را به گردن انقلاب دارند، گفت: دولت تدبیر و امید برای توسعه زیرساخت روستاها گام های بلندی برداشته است .

امینی روش، سلامت مردم را اولویت اول تمامی امور اعلام کرد و افزود : بزودی مشکل آب آشامیدنی این روستا با حفر چاه جدید حل می شود و همچنین قنات این روستا با پیگیری و اقدام مدیریت جهادکشاورزی شهرستان لای روبی خواهد شد.

وی نیز در بحث مسکن روستایی گفت: مردم روستا هر تعداد وام مسکن که بخواهند می توانند با مراجعه به بنیاد مسکن دریافت نمایند.

نماینده عالی دولت در شهرستان جیرفت تصریح کرد : گامهای موثر دولت تدبیر و امید، باعث شد آرامش در شهرستان حاکم شود و با وحدت و همدلی مسئولین نیز زیرساخت های ما نظیر راه اندازی دوباره فرودگاه، گمرک ، استاندارد ، حمل و نقل ، گاز و...فراهم شود.

امینی روش با ابراز خرسندی از سفر وزیر راه به شهرستان جیرفت خبر داد و افزود: بزودی وزیر راه به شهرستان جیرفت سفر خواهد کرد و طی این سفر ،پروژه راه آهن شهرستان کلنگ زنی می شود.

همچنین در این بازدید منصور نعمتی بخشدار مرکزی شهرستان جیرفت به بخشی از خدمات صورت گرفته در روستای باغباغوئیه اشاره کرد و گفت: خدماتی نظیر؛تعریض ورودی روستا( به لحاظ وجود تپه های بزرگ و کم عرض) ، ۱,۳۰۰ متر زیرسازی و آسفالت( که جمعا ۱۰ هزار مترمربع ) ، زیرسازی ۳ کوچه( که ۶ هزار متر در فاز اول با استفاده از قیر رایگان آسفالت خواهد شد) انجام شده است.

نعمتی افزود: این روستا یکی از روستاهایی است که به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شده است و امیدواریم از طرفی بتوانیم با تشکیل صندوق های خرد ،مفید واقع شویم و شغل های خوبی برای مردم ایجاد شود.

فرماندار جیرفت پیگیری و رفع مشکلات مطرح شده توسط رئیس شورا، دهیار و مردم این روستا را تا حصول نتیجه به مسئولین همراه تاکید کرد.
انتهای پیام/ی

ساخت راه آهن در جیرفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.