سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سورپرایز شرکت تویوتا برای نمایشگاه خودرو توکیو + تصاویر

شرکت تویوتا نمایشگاه خودرو توکیو از کانسپت سوپر اسپرت با دسته دنده‌ای خاص رونمایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تا شروع نمایشگاه خودروی توکیو چیزی باقی نمانده  و این روزها اخبار این گردهمایی در صدر مطبوعات خودرویی جهان قرار گرفته است. در این نمایشگاه خودروی کانسپت سوپر اسپرت شرکت تویوتا ژاپن تحت نام « GR HV Sports» است که با یک سورپرایز جالب در بخش دسته دنده در نمایشگاه توکیو به نمایش گذاشته خواهد شد.

در قلب GR HV Sports، که سقف آن از مدل‌های   Sports 800 و Supra الهام گرفته شده است، پیش‌رانه‌ی هیبرید مدل اسپرت Toyota TS050 تعبیه شده است و دیفیوزر عقب، رینگ‌های آلومینیوم و چراغ‌های ال ای دی نیز مشابه با مدل مسابقه‌ای TS050 به کار گرفته شده است.

 

 شگفت انگیزترین بخش این خودرو مفهومی به گیربکس و دنده آن اختصاص دارد؛ چرا که سیستم گیربکس اتومات آن از طریق کلیدی که روی دسته دنده تعبیه شده است به راحتی تغییر حالت داده و GR HV Sports به خودرویی اسپرت با گیربکسی دستی تبدیل می شود.

 

 
گفتنی است؛ چهل و پنجمین نمایشگاه خودروی توکیو از تاریخ 27 اکتبر لغایت 6 نوامبر برگزار خواهد شد تا شاهد جدیدترین تکنولوژی‌ها، محصولات جدید خودروسازن و موتورسیکلت‌سازان در جریان این نمایشگاه باشیم.

  انتهای پیام/

تصاویری از سورپرایز  تویوتا برای نمایشگاه خودرو توکیو

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۵۹ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
چقدر شبیه پرایده
ناشناس
۲۳:۰۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
با سلام
عجب اتومبیلی