سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بورس درهفته‌ای که گذشت:

نوسان بازار سرمایه در هفته پایانی مهرماه

در هفته پایانی مهر ماه تالار شیشه ای با فراز و نشیب هایی همراه بوده است.

به گزارش  خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،در اولین روز هفته شاخص بورس و اوراق بهادار با رشد ۵۱۹.۴۸ واحدی به پله ۸۵ هزار و ۲۶۳ واحدی رسید، این درحالی است که ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۶۱۴ میلیون ریال سهم طی ۳۸ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات در اولین روز بازار فولاد، فملی، کچاد، خساپا، کگل، شپنا، شتران با روند صعودی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس با ۴.۷۰ واحد رشد به پله ۹۳۴ هزار و ۴۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۶۱ میلیون سهم طی ۴۱ هزار نوبت معاملاتی است.

در دومین روز بازار، شاخص بورس و اوراق بهادار با رشد ۱۳۱.۳۱ واحدی به پله ۸۵ هزار و ۳۹۴ واحدی رسید، این درحالی است که ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۳۳ میلیون ریال سهم طی ۴۳ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات در روز دوم بازار فولاد، شتران، کگل، فخاس، شپنا، فخوز با روند صعودی و نماد فایرا با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس با ۴ واحد کاهش به پله ۹۳۰ هزار و ۳۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۴۰ میلیون سهم طی ۱۰۷ هزار نوبت معاملاتی است.

درسومین روز بازار، شاخص بورس و اوراق بهادار با رشد ۱۹۵.۸۱ واحدی به پله ۸۵ هزار و ۵۹۰ واحدی رسید، این درحالی است که ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۵۹۳ میلیون ریال سهم طی ۴۸ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات در روز سوم بازار فولاد، فملی، پترول، جم، ومعادن با روند صعودی و نماد فایرا، رمپنا با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس به پله ۹۳۵ هزار و ۵۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۳۴ میلیون سهم طی ۱۰۵ هزار نوبت معاملاتی است.

در چهارمین روز بازار، شاخص بورس و اوراق بهادار با رشد ۶۹.۳۳ واحدی به پله ۸۵ هزار و ۶۶۰ واحدی رسید، این درحالی است که ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۶۳۰ میلیون ریال سهم طی ۵۱ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات روز چهارم بازار فولاد، فملی، شبهرن، فارس، پارسان با روند صعودی و نماد شهدیس، وبملت با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس با ۱.۴۰ واحد کاهش به پله ۹۲۹ هزار و ۱۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۵۷ میلیون سهم طی ۹۵ هزار نوبت معاملاتی است.

درآخرین روز بازار، شاخص بورس و اوراق بهادار با رشد ۱۰۸.۲ واحدی به پله ۸۵ هزار و ۷۶۸ واحدی رسید، این درحالی است که ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۷۳۲ میلیون ریال سهم طی ۱۵۹ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات درآخرین روز بازار فولاد، شپنا، شتران، شبندر، شبریز، اخابر با روند صعودی و نماد فارس با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس با ۸۰ واحد کاهش به پله ۹۲۸ هزار و ۶۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۱۸ میلیون سهم طی ۶۰ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

نوسان بازار سرمایه همچنان ادامه دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.