سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی لوگوی مسابقات کبدی آسیایی گرگان

لوگوی مسابقات کبدی آسیایی گرگان با حضور اعضای هیات رئیسه فدراسیون کبدی، طی مراسمی در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ پیش از ظهر امروز ۲۶ مهر در دفتر مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان با حضور مدیر کل، اعضای هیات رئیسه فدراسیون کبدی، رئیس هیأت کبدی استان گلستان و مسؤولان کمیته‌های ستاد برگزاری مسابقات کبدی آسیایی گرگان لوگوی این دوره از مسابقات رونمایی شد.

بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: دهمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در بخش آقایان و پنجمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در بخش بانوان از یکم تا پنجم آذر ۹۶ در گرگان برگزار می‌شود و تاکنون ۱۱ کشور برای حضور در مسابقات مردان و زنان اعلام آمادگی کرده اند.

وی گفت: گلستان یکی از استان‌های برتر کشور در رشته کبدی است و ملی پوشان زیادی از استان در رده‌های سنی گوناگون تیم ملی حضور داشته و موفقیت‌های فراوانی را هم به دست آوردند.

کشور‌های کره جنوبی، تایلند، چین تایپه، ژاپن، ایران، هندوستان، پاکستان، افغانستان، ترکمنستان و عراق برای حضور بانوان و آقایان در مسابقات مذکور اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/م
 

رونمایی از لوگوی مسابقات کبدی

 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.