وی در ادامه با اشاره به ویژگی ها و روش های جذب سوادآموزان تصریح کرد: سه گام مهم خواستن، باورمندی و تجسم واقعی موفقیت ها در افراد باعث تلاش بیشتر در جهت توسعه سوادآموزی و مهارت های زندگی خواهد شد.
محمد پورداود با بیان این که مخاطب شناسی، اطلاع از شرایط فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و محیطی در افزایش جذب و توان بالای مهارت ها موثر است، افزود: با تعامل دو سویه و سعه صدر میتوان گام های مهمی در جذب سوادآموزان برداشت.
گفتنی است این کارگاه با هدف آشنایی آموزش دهندگان با شیوه های نوین جذب و نحوه تعامل با سوادآموزان به منظور نگهداشت، ویژه آموزشدهندگان در آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان برگزار شد.
انتهای پیام/ ش