سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وجود 54 شهید دانشجو در استان اردبیل

استان اردبیل 54 شهید دانشجو به انقلاب تقدیم کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی منصور لکورج مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در نشست هماهنگی کنگره شهدای دانشجویان و مدافعان حرم استان اردبیل، اظهار کرد: از جمله برنامه‌های دارای اولویت اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران توجه به برنامه‌های فرهنگی و آموزشی با محوریت شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم است.

وی از برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سالروز شهادت شهید مفتح در اردبیل خبر داد و افزود: با حضور مردم ولایی استان اردبیل از اقشار مختلف، در آذرماه سال جاری کنگره شهدای دانشجو به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت حوزه و دانشگاه برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل به تشریح برنامه‌های متنوع اجرا شده در کنگره شهدای دانشجو پرداخت و تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدای والامقام از جمله شاخص‌ترین برنامه‌های در نظر گرفته در طی برگزاری کنگره خواهد بود و از تجارب و مشارکت خانواده شهدا و رزمندگان دفاع مقدس برای برگزاری هر چه مناسب این برنامه‌ها استفاده خواهد شد.

لکورج به 54 شهید دانشجو از استان اردبیل اشاره کرد و یادآور شد: مردم این استان در تمامی شرایط پایبند فرامین ولایت فقیه بوده و آماده ایستادگی در مقابل هجمه‌های وسیع استکبار جهانی هستند.

وی ادامه داد: همگان مدیون جان‌فشانی و ایثارگری رزمندگان و شهدایی هستیم که جان خود را با خدا معامله کردند و امنیت و آرامش کشور را در شرایط پرتلاطم منطقه مرهون فداکاری رزمندگان ایثارگر در نبرد حق علیه باطل هستیم.

 

انتهای پیام/ع

برگزاری کنگره شهدای دانشجویان و مدافعان حرم در استان اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.