سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس آگاهی خبرداد:

برگزاری آزمون کارآگاهی و کارآگاه یاری در پلیس آگاهی استان

رئیس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان از برگزاری دومین آزمون کارآگاهی و کارآگاه یاری روز جمعه ۲۸ مهرماه سال جاری در معاونت تربیت و آموزش استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان  در تشریح این خبر گفت: کارآگاه پس از اخذ رتبه قبولی در مراحل مختلف، در آزمون‌های تخصصی شرکت کرده تا به رتبه‌های بالاتر ارتقاء پیدا کند.

وی جذب و گزینش کارآگاهان و کارآگاه یاران متخصص، مجرب و توانمند در کشف جرایم و مقابله با مجرمان را هدف اصلی این آزمون عنوان و تصریح کرد: به روزرسانی دانش و اطلاعات، تقویت حرفه‌ای گرایی و ایجاد انگیزه در کارکنان برای رشد و تعالی از دیگر اهداف این آزمون به شمار می‌آید.

سرهنگ ملاشاهی درباره شرایط عمومی کسب مراتب کارآگاهی و کارآگاه یاری، گفت: داوطلبان برای شرکت در آزمون باید از رسته آگاهی و یا اطلاعات بوده و دارای حکم انتصاب در مشاغل آگاهی باشند؛ همچنین از شروع خدمت نامبردگان در پلیس آگاهی حداقل دو سال گذشته باشد.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان سخنان خود بیان داشت: متقاضیان آزمون بایستی در چرخه آگاهی به مدت حداقل دو سال متصدی تحقیق و رسیدگی به پرونده بوده و یا در فرایند رسیدگی پرونده به عنوان هدایت ستادی و عملیاتی به طور مستقیم و مستمر نقش داشته باشد.

گفتنی است: آزمون مذکور در زاهدان با حضور کلیه پرسنل پلیس‌های آگاهی سراسر استان در معاونت تربیت و آموزش استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع

آزمون کارآگاهی در پلیس آگاهی استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.