سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان؛

برگزاری دوره آموزشی مبلغان راهیان نور در سمنان

دوره آموزشی مبلغان راهیان نور به‌صورت هم‌زمان روز پنجشنبه 27 مهرماه از ساعت 8 صبح تا 17 عصر در سمنان و شاهرود برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مهدی لالاییان رئیس مرکز اطلاع‌رسانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: دوره آموزشی مبلغان راهیان نور در سمنان برگزار می‌شود.


وی افزود: دوره آموزشی مبلغان راهیان نور در سمنان با همکاری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان سمنان و بسیج طلاب برگزار می‌شود.


لالاییان با بیان اینکه این دوره آموزشی در دو شهر سمنان و شاهرود برگزار می‌شود افزود: داوطلبان برای شرکت در این دوره آموزشی از شهرستان‌های گرمسار و سرخه در مرکز استان سامان‌دهی می‌شوند.


رئیس مرکز اطلاع‌رسانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: داوطلبان دامغانی نیز برای حضور در این دوره آموزشی به شهرستان شاهرود اعزام می‌شوند.


وی افزود: دوره آموزشی مبلغان راهیان نور به‌صورت هم‌زمان روز پنجشنبه 27 مهرماه از ساعت 8 صبح تا 17 عصر در هر دو شهرستان برگزار می‌شود.


لالاییان با اشاره به اینکه درمجموع 140 طلبه برای حضور در این دوره ثبت‌نام کردند اظهار داشت: 70 نفر در مرکز استان و 70 نفر در شهرستان شاهرود سامان‌دهی می‌شوند.


انتهای پیام / د


دوره آموزشی مبلغان راهیان نور در سمنان برگزار می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.