سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اجتماعی پليس استان اصفهان

انهدام باند خانوادگی سوداگران مرگ با 91 كيلو گرم مواد افيونی

معاون اجتماعي پليس استان اصفهان از كشف مقدار 91 كيلو و 200 گرم ترياك و حشيش و دستگيري يك سوداگر حرفه اي مواد افيوني و همسر و فرزندان او خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "جهانگير كريمي" گفت : ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان مطلع شدند يك قاچاقچي حرفه اي قصد دارد محموله اي را از شرق كشور به پايتخت انتقال دهد و از استان اصفهان عبور كند كه بلافاصله يك تيم مجرب از ماموران پليس كاشان ،شاهين شهر و اصفهان وارد عمل شدند.

وي افزود: سواري 405 متعلق به اين قاچاقچي در يكي از خروجي هاي اصفهان به سمت كاشان شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه و ضربتي متوقف شد.

اين مقام انتظامي بيان داشت : در بازرسي از خودرو مقدار 55 كيلو گرم ترياك و 36 كيلو و 200 گرم حشيش كه زيرصندلي ها جاساز شده بود كشف شد.

سرهنگ كريمي ادامه داد: اين سوداگر مرگ به همراه همسر و دو فرزند اش قصد انتقال اين محموله را داشت كه بحمدالله با اشراف بالاي پليس اصفهان موفق به اين كار نشد.

معاون اجتماعي پليس اصفهان در پايان تاكيد كرد: نيروي انتظامي با سوداگران مرگ و قاچاقچيان مواد افيوني برخورد قاطع و قانوني مي كند و اجازه جولان و سركشي به آنان نخواهد داد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.