سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جامعه اساتید حوزه علمیه فارس؛

یاوه‌گویی‌های تکراری ترامپ لکه ننگی برای آمریکاست

جامعه اساتید حوزه علمیه فارس در بیانیه‌ای اعلام کردند یاوه‌گوئی‌های تکراری و بدون سند رئیس جمهور دیکتاتور آمریکا لکه ننگی دیگر بر دولت‌های امریکا و حامیان آنها است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، جامعه اساتید حوزه علمیه فارس در بیانیه‌ای اعلام کردند یاوه‌گوئی‌های تکراری و بدون سند رئیس جمهور دیکتاتور آمریکا لکه ننگی دیگر بر دولت‌های امریکا و حامیان آنها است.

متن بیانیه به شرح زیر است:

وقایع تاریخی مختلف در اذهان ملت‌های جهان از خیانت و خونخواری، نقض مکرر معاهده‌های جهانی و حمایت‌های مستقیم از تروریسم جهانی روشن و آشکار است و تحریف تاریخ و جغرافیا و بی‌احترامی به ملت‌ها از چنین دیکتاتورهائی دور از ذهن نیست.

جامعه اساتید حوزه علمیه فارس ضمن محکومیت قاطعانه این چنین سرمستی‌های حیوانی و حمایت همیشگی از جبهه مقاومت به ویژه سپاه مقتدر انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور از همگان به ویژه برخی مسئولان زودباور خواهان است پس از مشاهده مجدد دست‌های چدنی این مستکبرین، راه مقاومت و تکیه بر نیروهای با ارزش درونی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند و سیلی محکمی بر دهان استکبار جهانی بکوبند.

ضمنا تجربه نشان داده است اعتماد به دولت‌های اروپائی نیز راه حل مشکلات نیست، چراکه این دولت‌ها جز به منافع خود نمی‌اندیشند و در مواقع حساس، حمایت از آمریکا را بر حمایت از ایران ترجیح می‌دهند».

انتهای پیام/ز

یاوه‌گویی‌های تکراری ترامپ لکه ننگی برای آمریکاست

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.