سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر خبر داد؛

گام محکم سپاه در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی/تهدیدات آمریکا هیچ‌گونه تأثیری در مواضع سپاه ندارد

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر گفت: سپاه در مقابل تهدیدات اخیر رئیس‌جمهور امریکا در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی سرزنده‌تر و بانشاط‌تر از گذشته گام خواهد برداشت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ قادر شفیعی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر امروز در آئین گشایش مسابقات قرآن سپاه فارس، با بیان اینکه قرآن کتاب هدایت و راهنمای دستیابی به سعادت حقیقی در دنیا و آخرت است، گفت: انس با قرآن و تدبر در آیات این کتاب الهی انسان را از آلودگی‌ها و آسیب‌های اجتماعی دور می‌کند.

وی با بیان اینکه انس با قرآن موجب تقویت و تعمیق معنویت الهی است، گفت: قرآن الگوی اصلی تربیت انسان کامل، مؤمن و متعهد است و آموزه‌هایی نظیر مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمان از این کتاب الهی سرچشمه می‌گیرند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر تصریح کرد: قرآن و معارف اهل‌بیت (ع) دو گنجینه ارزشمند دین اسلام برای نسل بشر و ملت‌های مسلمان سراسر جهان هستند.

وی با بیان اینکه مفاهیم قرآنی محور اصلی برگزاری برنامه‌های دینی و فرهنگی در نهاد سپاه هستند، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی است که تشکیل آن بر اساس از آیات قرآن بوده و با گذشت نزدیک به چهار دهه از عمر این نهاد الهی همچنان در مسیر تحقق آموزه‌های قرآنی گام برمی دارد.

سرهنگ پاسدار شفیعی با بیان اینکه سپاه همواره در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی قرار دارد، تصریح کرد: ایستادگی و صلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل استکبار جهانی یک راهبرد برآمده از مفاهیم قرآنی است و تا زمانی که قرآن و مفاهیم آن در جامعه ایران جریان داشته باشد هیچ‌گونه آسیبی متوجه ملت ایران نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مقابله با مستکبران، ظالمان و زیاده خواهان یکی از آموزه‌های مهم قرآنی است، اظهار کرد: تهدیدات اخیر رئیس‌جمهور امریکا نسبت به سپاه هیچ‌گونه تغییری در مواضع این نهاد به وجود نخواهد آورد و سپاه در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی سرزنده‌تر و بانشاط‌تر از گذشته گام خواهد برداشت.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر ادامه داد: سپاه فجر برنامه‌های متعددی اعم از کلاس‌های آموزشی و مسابقات قرآنی برای سربازانی که در این نهاد مشغول به خدمت مقدس سربازی هستند تدارک دیده تا این جوانان غیور توأم با آموزش‌های نظامی از مفاهیم قرآنی و معارف اهل‌بیت (ع) نیز بهره‌مند شوند.

شفیعی با بیان اینکه مرحله مقدماتی مسابقات قرآن سپاه فارس امروز در شیراز و همزمان در سراسر استان آغاز شده است، اضافه کرد: این دوره از مسابقات قرآن سپاه فجر در رشته‌های اذان، حفظ و قرائت با حضور پاسداران شاغل و سربازان سپاهِ استان فارس برگزار می‌شود و نفرات برتر به مسابقات استانی و پس ‌از آن به مسابقات قرآن کشوری سپاه راه خواهند یافت.

انتهای پیام/ن

آئین گشایش مسابقات قرآن سپاه فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.