محمدرضا پارسیان گفت: روابط عمومی ایران در حالی 65 سالگی خود را سپری می کند که همچنان از 4 چالش ساختاری، آموزشی، نیروی انسانی متخصص و حرفه ای و مهمتر از آن چالش فرهنگی رنج می برد چرا که فرهنگ و فلسفه روابط عمومی در کشورمان در بین مدیران سطوح مختلف در بخش دولتی و خصوصی ناشناخته است.
پارسیان با اشاره به اینکه ارتقاء جایگاه روابط عمومی در ایران بدون توجه کارشناسی به این چالش ها و رفع موانع به این منظور محقق نخواهد شد، اظهار داشت: دبیرخانه سلسله نشست های علمی و عملی روابط عمومی ایران با همکاری انجمن روابط عمومی ایران در چهارمین نشست تخصصی خود به بررسی ماهیت این چالش ها و چگونگی برون رفت از آنها خواهد پرداخت.
دبیرکل سلسله نشست های «روابط عمومی؛ علم تا عمل» گفت: این نشست با حضور مقامات دولتی و نمایندگان فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد و مدیران عامل دستگاهها، مدیران عامل بانکها، مدیران کل روابط عمومی دستگاههای دولتی و سازمانهای غیر دولتی و کارشناسان، دانشجویان و اساتید، صاحب نظران و اندیشمندان و فعالان حوزه روابط عمومی و اعضای انجمنهای تخصصی روابط عمومی کشور برگزار می شود.
او با اشاره به برنامه های این نشست گفت: در اين نشست به موضوعاتی از جمله نقش مدیران ارشد سازمان ها و صاحبان سرمایه در ارتقای جایگاه روابط عمومی، تفاوت روابط عمومی های برنامه ریز و روابط عمومی های برنامه روز، بررسی و ارائه نتایج «بنچمارکینگ» چند کیس بین المللی موفق در حوزه روابط عمومی و نيز نقش قوه مقننه در ارتقای جایگاه حرفه روابط عمومی و رفع خلاهای قانونی پرداخته خواهد شد.
محمد رضا پارسيان در پايان گفت: در این نشست پروفسور محمد باقر ساروخانی پدر علم جامعه شناسی ارتباطات ایران، دکتر حسینعلی افخمی مدیر گروه روابط عمومی دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی، استاد میرزا بابا مطهری نژاد رئیس انجمن روابط عمومی ایران، دکتر امیر خجسته نماينده مجلس و نایب رئیس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی و دکتر مونا رحمانی مدرس و پژوهشگر ارتباطات سخنرانی خواهند کرد.
انتهای پیام/