سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معتمدی خبر داد:

برگزاری دوره مشترک بین المللی دانشگاه امیرکبیر با چند کشور اروپایی

رئیس دانشگاه امیرکبیر از برگزاری دوره مشترک بین المللی این دانشگاه با چند کشور اروپایی خبر داد.

احمد معتمدی رئیس دانشگاه امیرکبیر در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برنامه داریم دوره‌های مشترک با دانشگاه‌های اتحادیه اروپا که منجر به اعطای دو مدرک می‌شود را توسعه دهیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر دانشگاه امیرکبیر با دانشگاه‌های کشورهای آلمان، هلند و فرانسه مشارکت داریم و برنامه داریم تا دوره‌های مشترک را با اتحادیه اروپا در حوزه‌های مختلف توسعه دهیم. 

رئیس دانشگاه امیرکبیر اضافه کرد: مجوز این دوره‌ها که  در حال برگزاری است از سوی شورای گسترش گرفته شده است که بخشی  از  این دوره‌ها  در کشور و بخشی دیگر در کشورهای هلند و فرانسه برگزار می‌شود.

 معتمدی اضافه کرد: در این دوره‌ها 2 مدرک اعطا خواهدشد و این برنامه در قالب دوره 2+4 با همکاری دانشگاه‌های ذکرشده برگزار می‌شود. دانشجویان2 سال تحصیلی را در دانشگاه صنعتی امیرکبیر و حداقل 1 سال و حداکثر 2سال تحصیلی را در دانشگاه های خارج از کشور به تحصیل خواهند پرداخت. 

 وی یادآورشد:معمولا رشته‌هایی را برای این دوره انتخاب می‌کنیم که در تدریس آن ضعف‌هایی داریم که این ضعف‌ها را باید از این طریق جبران کرد به هرحال این دوره‌ها تجربه خوبی برای دانشگاه می شود. به هرحال این یک کار مستمر و مهم در دانشگاه و آموزش عالی است.

انتهای پیام/

 

تحصیل دانشجویان ایرانی در کشورهای هلند، آلمان و فرانسه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.