سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون راهداری کرمان؛

ثبت 260 هزار و 300 سفر در استان كرمان

معاون اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان كرمان از ثبت 260 هزار و 300 سفر در نیمه نخست امسال در استان كرمان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ مهدی صيفوری، معاون اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان كرمان گفت: این ميزان سفر نسبت به مدت مشابه پارسال2 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: تردد با وسایل نقلیه شخصی، افزايش سرويس و استقبال از سفرهای ريلی و هوايی در سفرهای برون استانی وغیره از جمله علل کاهش سفرهای انجام شده با ناوگان حمل و نقل عمومی در استان كرمان است.

صيفوري، همچنین با اشاره به جابجایی 2میلیون و 243هزار و500مسافر در شش ماه نخست امسال در استان گفت : در سال گذشته نیز این رقم 2میلیون و335 هزار و 900 مسافر بوده است که 4 درصد کاهش را نشان می دهد.

معاون حمل ونقل اداره كل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همچنین تعداد رانندگان حرفه‌ای فعال در بخش مسافر در استان را 4 هزار و 800 نفر اعلام و تصریح کرد: همه این رانندگان دارای شرایط رانندگی با وسایل نقلیه عمومی و دارای کارت هوشمند رانندگی هستند.

صيفوری از تجهیز صد در صدی ناوگان اتوبوسی استان را به سامانه سپهتن خبر داد واظهارکرد: افزایش ایمنی و ارتقاء سطح کنترل و پایش لحظه ای( آنلاین ) عملکرد ناوگان، از اهداف اصلی استفاده از این طرح است.

وی ابراز امیدواری کرد: برای نصب اين سامانه بر روی سايرناوگان مسافربری برون شهری مانند مينی بوس و سواری كرايه های برون شهری نيزبرنامه ريزی شده است.

انتهای پیام/ح

کاهش سفرهای استانی با اتوبوس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.