سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایران و سپاه تنها دلیلی شکست‌های آمریکا در منطقه هستند

رئیس جمهور آمریکا طبیعی است که با خشم نسبت به ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخن بگوید، چون ایران و سپاه تنها دلیلی شکست‌های آمریکا در منطقه هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، شهرام نوری مسئول بسیج دانشجویی مازندران با بیان اینکه سخنان اخیر ترامپ نشان از زوال این کشور در سیاست‌های منطقی اش دارد، گفت: وی از ادب دیپلماتیک و رفتار‌های مناسب در قامت یک رئیس جمهور غافل و جاهل است.

وی سیاست‌های آمریکا را دچار شکست‌های متوالی در منطقه به خصوص در محور مقاومت دانست و افزود: طبیعی است که رئیس جمهور آمریکا با خشم نسبت به ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخن بگوید، چون ایران و سپاه تنها دلیلی شکست‌های آمریکا در منطقه هستند.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران سخنان ترامپ علیه مردم ایران را موجب وحدت و همدلی داخلی دانست و گفت: جالب اینجاست که هر زمان روسای جمهور آمریکا خواستند با تهدید و ترعیب به وحدت داخلی ایران ضربه بزنند با موجی از اتحاد داخلی مواجه شدند.

نوری با اشاره به محبوبیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بین مردم افزود: گفتمان غالب انقلاب اسلامی نشان داد که مخالفان جمهوری اسلامی نیز بر قدرت مردمی سپاه صحه می‌گذارند.

وی گفت: دانشجویان بسیجی که پاسداران ارزش‌های انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها هستند همیشه خود را آماده خدمت به مردم می‌دانند. 

انتهای پیام/آ

خدمت به مردم، بهترین پاسخ به یاوه گویی‌های ترامپ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.