سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امدادرسانی هلالی‌ها به ۳۵۸ حادثه دیده از باران در مناطق مختلف مازندران

امدادگران و نجاتگران هلال احمرمازندران به ۳۵۸ حادثه دیده از باران شدید و طوفان در مناطق مختلف مازندران خدمات لازم امدادی را ارائه کردند.

 جعفری سخنگوی جمعیت هلال احمرمازندران  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: در پی برودت هوا و بارش باران نسبتا شدید در برخی از مناطق مختلف مازندران و آبگرفتگی معابر و شماری از منازل مسکونی و واحد‌های تجاری، تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان با تجهیزات کامل از جمله موتورپمپ‌های لجن کش و تخلیه آب به کمک آسیب دیدگان شتافتند.

وی افزود:امدادگران جمعیت هلال احمرمازندران از ساعت ٢٢ روز دوشنبه تا ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۲۵ مهرماه به بیش از ۳۵۸ نفر در ۶۵ خانوار و یک مدرسه در نقاط مختلف استان امداد رسانی شد.

سخنگوی جمعیت هلال احمرمازندران گفت: در این عملیات ۵۸ باب منزل مسکونی از آب تخلیه و ۲ دستگاه خودرو از سیل رهاسازی شد.

جعفری افزود: در این عملیات‌ها ۱۴۵ نفر نجاتگر و امدادگر در قالب ۲۷ تیم عملیاتی با بکارگیری ۴ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودروی نجات، ۲۱ دستگاه خودروی کمکدار و پشتیبانی مشارکت داشتند.

وی  با بیان اینکه ۲۳ دستگاه موتور پمپ و لجن کش برای تخلیه آب منزل های مسکونی منطقه بکارگیری شده است، گفت: ۱۰۹ کیلو نایلون پوششی در شهر‌های آمل، نوشهر، بهشهر و رامسر،۲ عدد چراغ والور، ۶ تخته موکت توزیع شده است.

انتهای پیام/آ

امدادرسانی به حادثه دیدگان باران در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.