سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصفیه خانه فاضلاب؛

پیشرفت ۲۰ درصدی تصفیه‌خانه‌های فاضلاب لرستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: هم اکنون در پنج شهرستان عملیات احداث تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در حال انجام بوده که با شدت و ضعف‌های متفاوت پیگیری می‎شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حمیدرضا کرم‌ند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به روند اجرایی احداث تصفیه‌خانه‌های فاضلاب استان اظهار کرد: میزان پیشرفت این طرح ها بین ۱۵ تا ۲۰ درصد است. امیدواریم تا پایان سال آینده بتوانیم اولین تصفیه‌خانه فاضلاب را مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

وی اضافه کرد: هم اکنون طرح ای کوهدشت و نورآباد به خوبی در حال اجرا هستند و البته تصفیه‌خانه دورود تا حدودی ضعیف پیگیری می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با بیان اینکه اعتبارات ملی برای اجرای این طرح ها کافی نیست، افزود: هم اکنون از محل اعتبار شهر‌های دارای تنش فاضلاب ۲۱ میلیارد تومان گرفته‌ایم که بیش از دو برابر سهممان است و مابقی آن را نیز اخذ خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه حجم تولید فاضلاب استان ۴۵ میلیون مترمکعب است، گفت: مسئولین شهر همکاری کنند هیچ کدام از طرح ها تعطیل نخواهد شد و با روند مطلوبی پیگیری می‌شود برای پیگیری طرح ها از بخش فاینانس داخلی و اعتبارات شناور استفاده می‌کنیم که امیدواریم با همراهی نمایندگان مجلس، مدیران و معاونین استانی سهم استان را بگیریم.

انتهای پیام/م

 ۲۰ درصدپیشرفت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب لرستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.