سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند :

۸۰  مبلغ بومی در شهرستان نهاوند فعالیت می کنند

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند از فعالیت مستمر ۸۰ مبلغ بومی در مساجد شهری و روستایی این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام موسی محبی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند  بیان داشت: فعالیت تبلیغی ۸۰ مبلغ بومی به صورت مستمر در مساجد شهری و روستایی شهرستان نهاوند برگزار می شود.

 وی تاکید کرد: اعزام مبلغ به مساجد شهر و روستاها از مهم ترین وظایف این اداره است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند  بیان کرد: بیش از ۷۰۰ نفر از اقشار تاثیرگذار فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و قرآنی با اداره تبلیغات اسلامی نهاوند همکاری می کنند.

حجت‌الاسلام موسی محبی به فعالیت ها و برنامه های روحانیوت شهرستان نهاوند اشاره کرد و گفت: تشکیل کلاس های معارف اسلامی، تبیین ارزش ها، دستاوردها و مبانی انقلاب اسلامی، برگزاری مراسم دعا و زیارت، اقامه نماز جماعت، سخنرانی و وعظ و خطابه، برپایی کلاس های روخوانی و روان خوانی قرآن کریم از جمله فعالیت های روحانیون بومی شهرستان نهاوند است.

وی ادامه داد: تفسیر، برگزاری برنامه های مذهبی، فرهنگی و تبلیغی در راستای گسترش فرهنگ اسلامی و قرآنی، پاسخگویی به شبهات، نظارت بر فعالیت های فرهنگی و قرآنی مساجد و برگزاری محافل آموزش قرآن کریم را از دیگر فعالیت های این روحانیون برشمرد.

موسی محبی تصریح کرد: امیدواریم با فعالیت خوب و شایسته ی که از این مبلغان شاهد هستیم شاهد اعتلای روز افزون فرهنگ ناب اسلام در شهرهای نهاوند، برزول، گیان و فیروزان و روستاهای تابعه دهستانهای ۸ گانه این شهرستان به‌ویژه در بین قشر جوان باشیم.

انتهای پیام/ص.ف

فعالیت 80 مبلغ بومی در شهرستان نهاوند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.