سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار اردستان

اصفهان منبع تامین دو سوم آب مورد نیاز اردستان است

فرماندار اردستان با اشاره به وابستگی تامین دوم سوم آب آشامیدنی مورد نیاز این شهرستان به شبکه آب اصفهان بزرگ، بر لزوم اصلاح این روند در چارچوب پدافند غیرعامل تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا غیور دیروزدر جلسه پدافند غیرعامل اردستان گفت: با توجه به وابستگی بیش از نیمی از آب آشامیدنی مورد نیاز این شهرستان به شبکه آب اصفهان بزرگ، با بروز مشکل در انتقال مشکلات اساسی به وجود می آید چرا که کیفیت آب های زیرزمینی منطقه پایین است.

وی افزود: آبرسانی سیار به حدود 95 روستا تا کنون بدون گزارش آلودگی صورت گرفته اما نیاز به احداث کارخانه بسته بندی آب آشامیدنی و آب شیرین کن احساس می شود که نیازمند اقدام مسئولان استان است.

فرماندار اردستان با اشاره به پراکندگی زیاد و تمرکز کم جمعیت در نقاط حساس بیان کرد: این شهرستان با تهدیدهایی مانند خشکسالی و بیماری های دامی روبرو و آسیب پذیر است که باید با نگاه پدافند غیرعامل موارد مثبت تقویت و نقطه ضعف ها برطرف شوند.

او اضافه کرد: این شهرستان سال گذشته رتبه دوم استان را در زمینه پدافند غیرعامل داشت و در سه ماهه نخست سال جاری هم که استان با بیماری آنفولانزای حاد پرندگان درگیر بود، اردستان با وجود تولید افزون بر 2.5 میلیون جوجه گوشتی در برابر ورود بیماری پیشگیری کرد.

غیور در ادامه سخنان رئیس جمهوری آمریکا را سخیف و ضد ایرانی خواند و گفت: تهدیدهای دشمن باید جدی گرفته شود زیرا آنها پیگیر ضربه زدن به نظام اسلامی ایران هستند و سران ایالات متحده از بدو پیروزی انقلاب اسلامی همواره از فرصت ها در این راستا استفاده کردند.

وی افزود: ترامپ وقیحانه ایران را مورد هجمه قرار داد اما اقتدار نظام اسلامی با تاسی از رهنمودهای رهبری فرزانه انقلاب و رئیس جمهوری افزایش یافته اما همچنان با توجه به وجود تهدیده باید هوشمندانه با مسائل از جمله در زمینه پدافند غیرعامل برخورد کنیم.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.