سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یادداشت تفاهم فرهنگی و رسانه‌ای میان حزب‌الله لبنان و سازمان صداوسیما امضا شد

در سفر رئیس رسانه ملی به بیروت یادداشت تفاهم فرهنگی و رسانه‌ای میان حزب‌الله لبنان و سازمان صداوسیما ایران امضا شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی صداوسیما؛ در جریان سفر رئیس رسانه ملی به بیروت یادداشت تفاهم فرهنگی و رسانه‌ای میان حزب‌الله لبنان و سازمان صداوسیما جمهوری اسلامی ایران امضا شد.

این یادداشت تفاهم در محل تلویزیون المنار به امضاء حجت‌الاسلام سید هاشم صفی‌الدین معاون اجرایی حزب‌الله و دكتر علی عسكری رئیس سازمان صداوسیما رسید.

بر اساس این تفاهم‌نامه، همكاری‌های فرهنگی و رسانه‌ای میان حزب‌الله لبنان و سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران گسترش می‌یابد و دو طرف از ظرفیت‌های مختلف خود برای تقویت جبهه رسانه‌ای محور مقاومت استفاده می‌كنند.

رئیس سازمان صداوسیما پیش از امضاء این یادداشت تفاهم از بخش‌های مختلف شبكه تلویزیونی المنار بازدید كرد و از نزدیك با فعالیت‌های این شبكه آشنا شد.

ابراهیم فرحات مدیر شبكه المنار در این بازدید با اشاره به مسئولیت سنگین رسانه‌های جبهه مقاومت گفت: هم اكنون كه جبهه مقاومت در میدان و عرصه نبرد پیروز شده است باید دقیق و درست این موفقیت در رسانه‌های ما منعكس شود و حتی بالاتر از آن باید خود رسانه‌های مقاومت موفقیتی بالاتر را در این زمینه رقم بزنند و جلوتر از این بروند.

وی افزود: امام خمینی (ره) این بذر را كاشت و علمدار و پرچم دار كنونی جبهه مقاومت مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای است و در این راه ما خادم و سرباز هستیم.

دكتر علی عسكری نیز در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های حزب‌الله در عرصه رسانه‌ای تصریح كرد: قطعا این تلاش‌ها در پیشگاه خداوند متعال ماجور خواهد بود و به لطف خداوند خیلی از معادلات بین‌المللی را برهم زده است.

رئیس رسانه ملی افزود: جبهه مقاومت باید در عرصه رسانه‌ای متفكر، هوشمند و خلاق طراحی و شركت كند و بداند در حركت موثرش تاثیرات عمیق بین‌المللی دارد.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
خیلی عالیه
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
خیلی عالیه