سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیئت کبدی قم :

کبدی کاران قمی در فصل جدید لیگ برتر کشور کارخود را آغاز کردند

رئیس هیئت کبدی استان قم از آغاز کار کبدی کاران قم در فصل جدید لیگ برتر کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛مسلم رشیدی، رئیس هیئت کبدی قم ،گفت:کبدی قم امسال در لیگ برتر کشور تیم خواهد داشت و قرار است تیم کبدی قم کار خود را از روز سه شنبه در لیگ برتر به میزبانی مجموعه ورزشی بعثت تهران آغاز کند.

وی افزود: مرحله اول لیگ برتر کبدی سالنی در ۴ گروه برگزار می‌شود که ۲ گروه از این ۴ گروه ۴ تیمی و ۲ گروه نیز ۳ تیمی هستند و تیم قم در یکی از گروه‌های ۳ تیمی قرار گرفته به طوری که از گروه‌های ۳ تیمی، ۲ تیم راهی مرحله بعد می‌شوند.

رئیس هیئت کبدی استان قم گفت: تیم هیئت کبدی استان قم با تیم‌های حلاوت مازندران و هیئت کبدی استان البرز در مرحله آغازین لیگ برتر کبدی همگروه شده است و امید زیادی به صعود و کسب رتبه‌ای درخور در این فصل داریم.

رشیدی بیان داشت: تیم هیئت کبدی قم در اولین دیدار خود به دیدار حلاوت مازندران می‌رود و دومین دیدار تیم هیئت کبدی قم برابرتیم هیئت کبدی البرز صبح سه شنبه ۲۵ مهرماه ساعت ۱۱ برگزارمی شود.

وی عنوان کرد: تیم کبدی رده سنی جوانان قم نیز چندی پیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی زابل شرکت کرد که در دور گروهی با یک پیروزی و ۳ شکست از رسیدن به مرحله دوم باز ماند با این حال، حضور در این مسابقات تجربه مفیدی برای کبدی کاران جوان و تازه کار ما بود.

رئیس هیئت کبدی استان قم تصریح کرد: در بخش بانوان نیز با فعال شدن بیشتر حوزه بانوان و انتصاب نایب رئیس جدید هیئت کبدی، برنامه‌های آموزشی و تمرینی به طور جدی در حال اجرا است و در صورتی که بتوانیم با همین روند و بدون وقفه پیش برویم می‌توانیم در سال‌های آتی در بخش بانوان نیز حرفی برای گفتن داشته باشیم.

انتهای پیام/ح

آغاز کار کبدی کاران قم در فصل جدید لیگ برتر کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.