سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از خانواده شهداء، اداره کل زندان کرمان

در نشستی صمیمانه با حضور مدیر کل زندان های استان از ۸۵نفر از خانواده های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران اداره کل زندان های استان تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، در این مراسم رمضان امیری مدیر کل زندان های استان کرمان گفت : خانواده شهدا و جانبازان، صاحبان اصلی انقلاب هستند.
رمضان امیری افزود: خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، صاحبان اصلی انقلاب اند که با عشق، دین، حق و آزادگی، جان خود را فدای اسلام کردند.
وی با اشاره به اهمیت و نقش جانبازان و ایثارگران در کشور، اظهار داشت: جانبازان و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی، با نثار جان خود از میهن اسلامی محافظت کردند و امروز وظیفه ما این است تا با حمایت خود از خانواده های آنان، دین خود را ادا کنیم.
وی با اشاره به کار سخت زندانبانی تصریح کرد: ما افتخار این را داریم و در فضایی کار میکنیم که از جبهه و جهاد کمتر نیست.
وی گفت: کار در زندان یک امتحان الهی است و زنده کردن نفس انسان را بر عهده دارد.

آقای میر شکاری مسئول امور شهداء، جانبازان و ایثارگران اداره کل زندان های استان گفت: نقش حیاتی و تعیین كننده شهدا و ایثارگران در پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و استقلال كشور، بسیار حائز اهمیت بوده است.
وی با اشاره به جایگاه و نقش شهدا در پیشرفت و تعالی نظام جمهوری اسلامی، افزود: اقتداری كه نظام جمهوری اسلامی در دنیا به آن دست یافته است، به بركت خون شهدا و در سایه رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
وی تصریح کرد : برای زنده نگهداشتن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، همه باید تلاش كنند كه این فرهنگ به نسل های آینده انتقال یابد و نباید از نقش مهم خانواده شهدا برای انتقال این فرهنگ با ارزش چشم پوشی کرد.
این مراسم به میزبانی کانون اصلاح و تربیت برگزار شد و در پایان توسط مدیر کل زندان های استان با اهداء لوح و هدیه از ۸۵ نفر از خانواده شهداء، جانبازان و ایثارگران تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.