سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احترام به رای اکثریت از اصول مردم سالاری دینی است

استاندار ایلام با اشاره به اینکه احترام به رای اکثریت از اصول مردم سالاری دینی است، گفت : مدیریت های اجرایی جای افراد حاشیه دار و تندرو نیست.

 

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار با نمایندگان تعدادی از احزاب سیاسی استان ایلام گفت : همه ما فرزند ایران ، این نظام الهی و منطقه مردمان غیور و سلحشور زاگرس هستیم که از نظر خصوصیات مختلف اشتراکات بسیاری داریم، در استان هایی فعالیت کرده ام که از نظر ویژگی های قومی ، قبیله ای و مذهبی قرابت های بسیاری با ایلام دارند.


وی تاکید کرد : تمامی مدیران پس از انقلاب در این استان بنا بر شرایط زمانی و مکانی منشا اثر و خیر بوده اند و امیدوارم بتوانم در این دوره جدید با کمک تمامی گرایش های سیاسی و نخبگان و عموم آحاد مردم این استان بتوانیم ظرفیت های بالقوه استان را بالفعل کنیم.


استاندار جدید ایلام با اشاره به سوابق مدیریتی خود در استان های چهارمحال و بختیاری ، اصفهان و خراسان جنوبی افزود : فعالیت سیاسی را از سال 64 آغاز کرده و در ابتدا دارای گرایشات بسیار تندی بودم ولی در ادامه به فردی اعتدالگرا تبدیل شده ام و در طول حضور متمادی در عرصه سیاسی کشور به این نتیجه رسیده ام که عرصه مدیریت جای افراد تندرو و حاشیه دار نیست.


وی اظهار کرد: در دنیا مرسوم و معمول است که برندگان انتخابات سکان اجرایی کشورها را بر عهده می گیرند اما در ایران دولت بر مبنای پارلمان شکل نمی گیرد و رئیس جمهور بر اساس توان خود در کسب رای اعتماد نمایندگان مجلس کابینه خود را انتخاب و معرفی می کند.

 

انتهای پیام/ه

 

احترام به رای اکثریت و مردم سالاری

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.