سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غفوری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

معارض، مشکل اصلی مسکن مهر پردیس

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن مهر به دلیل مشکل معارض، امکان تکمیل شدن ندارند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  سعید غفوری مدیر عامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه در چند ماه اخیر ­در فاز‌های ۱۱ و ۸، روند ساخت و ساز‌ها افزایش داشته است، اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات رسان روند کندی برای نصب انشعاب و خدمات زیربنایی در پیش گرفته و تا تکمیل آن امکان محوطه سازی وجود ندارد.

غفوری با بیان اینکه در بسیاری از فاز‌ها پیشرفت فیزیکی قابل توجهی داشته ایم، گفت: ۳۵ هزار واحد تا مرحله نازک کاری پیش رفته و علاوه بر این ۲۲ هزار واحد افتتاح و آماده تحویل است.

وی درخصوص سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی برای افتتاح محله محور واحد‌های مسکن مهر گفت: برای ۸ محله پیگیری‌های لازم صورت گرفته و حدود ۲۲ محله نیز آماده سرمایه گذاری مشترک با بخش خصوصی است.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس در ادامه افزود: فاز ۹ پردیس از گذشته با مشکل ناپایداری دیواره‌ها روبرو بوده که در این خصوص قرارداد بهسازی دیوار‌ه‌ها بسته شده است .

غفوری درباره نگرانی برخی متقاضیان که بعد از گذشت چند سال از واریز پول و ثبت نام آنها گذشته اما به مرحله انتخاب واحد نرسیده اند، گفت: بسیاری از واحد‌ها به علت داشتن معارض، امکان انتخاب واحد نداشته‌اند که بعد از طی مراحل پایانی قضایی، این امر امکان پذیر می‌شود.

وی تاکید کرد: بیشترین بحث معارضان ما با ۳ هزار و ۶۰۰ واحد در فاز ۸ و چند هزار واحد نیز در فاز‌های ۵ و ۹ جدید است که برای برطرف شدن مشکل تلاش می‌کنیم و تا زمانی که مسئله معارضان حل نشود، شرکت عمرانق قادر به تکمیل واحدها نیست.

غفوری در خاتمه گفت: دو قرارداد بزرگ شهری را در فاز‌های ۸ و ۱۱ امضا کرده ایم تا مشکل مردم در این بخش برطرف شود.

 انتهای پیام/

35هزار واحد مسکن مهر پردیس درمرحله نازک کاری

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
چرا قیمیت مسکن رفت بالا یه دفعه ؟
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
سلام لطفا پیگیر واگذاری و تحویل 1700 واحد مسکن مهر شیروان(خراسان شمالی) که قریب به 10 سال می گذرد،از دوره ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد شوید تشکر