سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نماز جماعت در 25 هزار مدرسه کشور

معاون برنامه ریزی و پژوهش ستاد همکاری حوزه‌ های علمیه و آموزش و پرورش کشور گفت: نماز جماعت در 25 هزار مدرسه کشور با حضور امام جماعت روحانی برگزار می شود .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛علیرضا رحیمی معاون برنامه ریزی و پژوهش ستاد همکاری حوزه‌ های علمیه و آموزش و پرورش کشور ، در نشست اعضای کمیته همکاری‌های حوزه‌ و آموزش و پرورش مراغه گفت: ائمه جماعت روحانی با حضور در مدارس در کنار اقامه نماز جماعت به مسائل شرعی و شبهات دینی دانش آموزان هم پاسخ می دهند.

وی با اشاره به وجود 105 هزار مدرسه در کشور گفت: علیرغم کمبود اعتبارات فرهنگی و پرورشی در وزارت آموزش و پرورش، امسال 18 هزار روحانی و مبلغ دینی برای انجام فعالیت های مذهبی و آموزش مسائل دینی به مدارس کشوراعزام می شوند، ضمن اینکه در مناسبت ها، جشن ها و اعیاد دینی - مذهبی نزدیک به 3 هزار و 500 روحانی بصورت تمام وقت در فعالیت های پرورشی مدارس همکاری دارند .

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، امام جمعه مراغه هم در این نشست با بیان اهمیت آموزش نماز در سنین نوجوانی و جوانی گفت : با همکاری حوزه و آموزش و پرورش در 65 مدرسه شهرمراغه نماز جماعت با حضور روحانی برگزار می شود .

در این نشست اعلام شد هم اکنون از 5 هزار و 200 مدرسه آذربایجان شرقی در 800 مدرسه نماز جماعت با حضور روحانی برگزار می شود .

 

 

انتهای پیام/ش

حضور ثابت سه هزار و 500 مبلغ در مدارس کشور برای تبلیغ معارف اسلامی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
بهزاد علی
۱۴:۰۹ ۰۷ دی ۱۳۹۶
خیلی خوب است