سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام سجاد(ع) پرچم دار معنویت و عبودیت بودند

عضو شورای برنامه‌ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان گفت: امام سجاد(ع) در اوج انحطاط جامعه اسلامی، پرچم‌دار معنویات و عبادت بودند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد سیدآبادی در ویژه برنامه شب شهادت امام سجاد(ع) در حرم مطهر رضوی افزود: همان‌طور که کلمات اهل‌بیت(ع) نورانی‌بخش و هدایت‌گر است، در سیره، روش و منش این بزرگواران و اولیای الهی الگوها و آموزه‎های فراوانی وجود دارد.

وی در تبیین سیره عملی ائمه اطهار(ع) به ویژه امام زین العابدین(ع) گفت: همه زندگی، اعمال و رفتار اهل بیت(ع) در راستای عبودیت الهی بود. امام علی(ع) در این زمینه می‌فرمایند که در هیچ چیز این عالم نگاه نکردم جز اینکه خداوند را قبل، بعد و همراه او دیدم.

عضو شورای برنامه‌ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان با تأکید بر این مطلب که در سراسر زندگی اهل بیت(ع) رضایت الهی بود، افزود: امام سجاد(ع) در اوج انحطاط جامعه اسلامی، پرچم‌دار معنویات و عبادت بودند.

حجت‌الاسلام سیدآبادی گفت: مهم‌ترین سنگری که می‌تواند انسان را در برابر دسیسه‌های شیطانی حفظ کند، سنگر عبادت و بندگی خداوند به ویژه اقامه نماز است.

وی مهم‌ترین رسالت حضرت زین العابدین(ع) را پرداختن به امور عبادی و معنوی برشمرد و افزود: در دوران این امام همام معنویت و عبادت الهی از بین رفته بود، لذا نیاز بود که ایشان با مناجات‎ها و عبادت‎های خویش روح معنویت را به جامعه اسلامی تزریق کنند.

انتهای پیام// م.م

ویژه برنامه های شهادت امام سجاد(ع) در حرم رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.