سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش نشانان نماد عشق، ایثار و ازخودگذشتی هستند

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج ،کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی، گفت: آتش‌نشانی از جمله  مشاغلی است که به هیچ عنوان پرداخت حقوق و مزایا نمی‌تواند پاسخگوی عشق، ایثار و از خودگذشتگی آن‌ها باشد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سیداحسن علوی نماینده مردم شهرستان‌های سنندج ،کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در بازدید از سازمان آتش‌نشانی سنندج با گفت: فعالیت و خدمت در دستگاهی همچون شهرداری که بیشترین ارتباط را با مردم دارد همواره یادآور خاطرات خوشی است.

وی بیان کرد: آتش‌نشانی از جمله  مشاغلی است که به هیچ عنوان پرداخت حقوق و مزایا نمی‌تواند پاسخگوی عشق، ایثار و از خودگذشتگی آن‌ها باشد

علوی گفت: متاسفانه کمبود بودجه و درآمد موجب شده که نیروهای آتش‌نشانی همواره چه از نظر درآمد و چه از نظر امکانات مشکلات زیادی را داشته‌باشند.

وی افزود : کار کردن در محیط امن با فعالیت یک آتش‌نشان که در مواقع بروز حوادث از جان خود می‌گذرد کاملا متفاوت است و باید اقدام لازم در راستای رفع مشکلات این قشر زحمتکش صورت پذیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج ،کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی در پایان  از زحمات تمامی آتش‌نشانان تقدیر و تشکر نمود و گفت: ما هم بعنوان نماینده و خدمتگذار شما در مجلس شورای اسلامی پیگیر تمامی مطالبات مردم و همچنین رفع مشکلات آتش‌نشانان هستیم.

انتهای پیام/ د م

بازدید نماینده مردم شهرستان‌های سنندج ،کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی  از سازمان آتش‌نشانی سنندج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.