سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لحظه به لحظه با بورس:

چراغ سبز حافظ روشن شد/ ارزش معاملات از یک میلیارد ریال فراتر رفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۸۱.۱۹۵ واحدی به پله ۸۵ هزار و ۵۹۰ واحدی رسید.

به گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۱۳.۱۷۸ واحدی به پله ۸۵ هزار و ۵۷۳ واحدی رسید.

 بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۴۳۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۳۹ میلیون ریال سهم طی ۱۴ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فملی، فولاد، رکیش، فباهنر، خاهن،‌های وب با روند صعودی و نماد فایرا با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۲۰.۱ واحد رشد به پله ۹۳۱ هزار و ۷۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۲۶۰ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۱۳ میلیون سهم طی ۱۶ هزار نوبت معاملاتی است.

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با رشد ۶۱.۱۸۷ واحدی به پله ۸۵ هزار و ۵۸۲ واحدی رسید.

 بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۳۳ میلیون ریال سهم طی ۳۴ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فملی، فولاد، جم، کگل، رکیش با روند صعودی و نماد فایرا، رمپنا با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با ۴۰ واحد رشد به پله ۹۳۰ هزار و ۹۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۸۸۳ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۰۸ میلیون سهم طی ۴۷ هزار نوبت معاملاتی است.

صعود شاخص در تالارشیشه‌ای قوت گرفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۸۱.۱۹۵ واحدی به پله ۸۵ هزار و ۵۹۰ واحدی رسید.

 بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۵۹۳ میلیون ریال سهم طی ۴۸ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فولاد، فملی، پترول، جم، ومعادن با روند صعودی و نماد فایرا، رمپنا با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات به پله ۹۳۵ هزار و ۵۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۳۴ میلیون سهم طی ۱۰۵ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.