سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار غیب‌پرور در زرندیه:

سپاه در تمامی عرصه‌ها نقش‌آفرینی کرده است

سردار غیب‌پرور در زرندیه گفت: سپاه در تمامی عرصه‌ها در راستای خدمت‌رسانی به ملت و نظام نقش‌آفرینی کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه بازدید از اردوهای جهادی در روستای اسماعیل‌آباد کوچکلو از توابع شهرستان زرندیه استان مرکزی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک مجموعه خدوم و متعلق به مردم، نظام و انقلاب اسلامی است گفت: این نهاد انقلابی در تمامی عرصه‌ها در راستای خدمت‌رسانی به ملت و نظام نقش‌آفرینی کرده است و خدمات صادقانه‌ای را به ثمر نشانده است.

سردار غیب پرور با اشاره به اظهارات آمریکا بر علیه سپاه گفت: مسئولان نظام موضع‌گیری‌ها و سخنان خوبی را در این زمینه مطرح کرده‌اند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک یگان نظامی نیست بلکه یک نهاد برآمده از بطن انقلاب است.

وی با بیان اینکه ملت متکی به استقلال داخلی مورد تهاجم بیگانگان قرار نمی‌گیرد اضافه کرد: آمریکایی‌ها ارزش سپاه در نظام اسلامی و علاقه مردم به این نهاد مردمی و انقلابی را می دانند وهر ملتی که روی پای خود بایستد و به استقلال خود متکی باشد، امکان ندارد مورد هجوم دشمنان قرار گیرند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: اردوهای جهادی عرصه عشق، مجاهدت و خدمت‌رسانی است و انتظار داشتم که مناطق محروم از نظر امکانات کمبودهایی داشته باشند ولی اینکه روستایی در کنار پایتخت در این محرومیت باشد انتظار نمی‌رفت.

وی با اشاره به اینکه امسال برنامه‌ریزی جدیدی برای اردو های جهادی انجام شده است و این اردوها با سنوات گذشته متفاوت‌تر خواهد بود بیان کرد: در سال 95 تعداد اردوهای جهادی هدفگذاری شده در کشور 6 هزار گروه جهادی بود ولی امسال هدفگذاری در این بخش تعداد 10 هزار گروه جهادی و به استعداد 810 هزار نفر است که امیدواریم محقق شود.

سردار غیب پرور تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های جدید از این پس گروه‌های جهادی در هر منطقه محروم مدت طولانی را فعالیت خواهند داشت و تلاش داریم تا گروه‌های جهادی را به جغرافیای هدف وصل کنیم.

وی گفت: براساس طرح جدید هر منطقه‌ای را بین 3 تا 5 سال تحویل یک گروه جهادی می‌دهیم که علاوه بر خدمات رسانی رابطه فکری و روحی را با مردم منطقه داشته باشند.

انتهای پیام/ ج

صحبت های رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بازدید از اردوهای جهادی روستای اسماعیل‌آباد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.